tirsdag 3. mars 2009

Random spørsmål

En utfordring jeg tok fra Veronika sin blogg, fordi jeg fikk lyst:

Har du noen gang møtt en person som påstår å ha snakket med deg på fylla, men som du mener du aldri har sett før?
Ja, det har jeg

Har du noen gang røyka hasj?
Nei

Har du noen gang spist et levende insekt?
Aner ikke

Har du noen gang slanket deg?
Hver dag, men funker kjipt dårlig

Har du noen gang hatt sex?
Heh, JA

Har du noen gang kalt lærern din for noe stygt?
Hvem har ikke det? ja

Har du noen gang rømt hjemmefra?
Det vet jeg faktisk ikke

Har du noen gang hatt senebetennelse?
Nei

Har du noen gang blitt tatt med alkohol på gata av politiet?
Ehm, sikkert, men husker ikke

Har du noen gang klina på et offentlig toalett?
Nei

Har du noen gang vært i Afrika?
Nei

Har du noen gang blitt forelsket i ei/en etter å ha bare sett et bilde av personen?
Neij, men betatt, ja

Har du noen gang stjålet en sykkel i fylla for å komme deg fortere hjem?
Nei, dum ell? Sykle helt til Trysil?

Har du noen gang slått søsteren/broren din?
Ja, men det fortjente dem begge. Mohahah

Har du noen gang kysset en person av samme kjønn?
Ja.

Har du noen gang planlagt hvordan du skulle komme unna med mord?
Neh, eller, har lært meg det av å se på tv (ironi)

Har du noen gang vært dødsforelsket i et media-tryne?(kjendis)
Nei, faktisk ikke

Har du noen gang mobbet noen?
Bare sånn tullevennemobbing

Har du noen gang brukt øl som blandevann?
ja, faktisk, jeg og Julie i trehytta for noen årsiden (miss u)

Har du noen gang fått hjertet ditt knust?
Ja, de gutta, de gutta

Har du noen gang grått av å se Lion King?
Nei

Har du noen gang hatt latterkrampe i mer enn 20 minutter?
Kanskje

Har du noen gang gått i spagaten?
Ja, i 1-2 klasse da jeg gikk på turn

Har du noen gang ødelagt noe på fylla?
Jada

Har du noen gang drukket deg så full at du ikke husket noe dagen etter?
Heh, av en eller annen grunn skjer det hver gang jeg er på fylla

Har du noen gang kjøpt noe du ikke har tatt av prislappen på?
Ja, masse

Har du noen gang følt deg feit?
Ja, konstant

Har du noen gang drevet med en person for å komme over en annen?
Jadaa

Har du noen gang spist sushi? (rå fisk)
Æsj, gæren ell?

Har du noen gang tatt bilder med selvutløser?
Ja, mange ganger

Ingen kommentarer: