onsdag 4. mars 2009

Gi meg vår

Nå føler jeg at våren er på vei og jeg liker det, for ingenting er bedre enn at sola skinner. Jeg gikk hjem etter skolen idag i våte tøysko og i våt snø. Men tanken bak det var bare bra, så jeg gikk bare å smilte og tok bilder. Så nå er vi et steg nærmere sommeren dere, love it! Det er varmt å gå til skolen nå, så slipper å gå med tykke vinter klær. Men jeg må innrømme at jeg syns måkebilene i Elverum kan ta bort all sørpa som er på gangstiene, for det er ikke helt bra å bli altfor våt på beina heller. Og den store vannpytten ved innkjøringa ifra hovedveien der, wææ, I hate it. Må enten gå ut på hovedveien eller gå ut i den høyebrøyte-kanten for å ikke bli våt helt opp til knærne.















Men nå skal jeg ikke surve fordi jeg digger virkelig våren. Sol ute, sol inne, sol, i hjertet, sol i sinnet^^





Ingen kommentarer: