onsdag 4. mars 2009

Jeg vil gi deg noen ærlige ord

Hvis jeg kunne skru tilbake klokka og gått tilbake i tiden, ville jeg trykke på delete og gå tilbake for lenge siden. Jeg ville holde dine hender igjen, jeg ville kysse dine lepper, være mer enn en venn. Jeg ville gi deg en klem og bare holde deg tett. Jeg ville behandle deg baby med gjensidig respekt, du var den fineste jeg noen gang har sett. Så den dagen du forsvant, var det faen ikke lett. Jeg har ikke kjent noen som var så vakker og skjønn, så det å være med deg baby var som å leve i en drøm, så ba en stille bønn og tårer rant som en foss, hver gang du var borte når vi krangla og sloss. Jeg var en tosk noen ganger jeg innrømmer det men jeg har vokst siden sist. Jeg klarer hvertfal å se at det vi hadde sammen det var ekte kjærlighet. Jeg elsket deg så høyt og det tror jeg også at du vet. Så uansett hva som skjer og uansett hvor du er så vil jeg bare si deg at du var alt for meg. Uansett hvem jeg møter og hva jeg gjør så vil jeg huske deg baby til den dagen jeg dør.

Jeg ville ha fortalt deg baby hva jeg virkelig vil, jeg ville ligge ved din side, se deg smile og bare ta det chill. Gjøre alt jeg kunne for oss for å få det til. Hvis jeg får deg baby skal jeg vise deg at jeg virkelig var for real. Jeg ville gått flere hundretusen mil hvis det fikk deg til å smile, slutte å være i tvil. Ville gått igjennom ild og ofret masse blod hvis det tok meg tilbake til det var oss 2. Jeg ville behandle deg baby som en bestevenn, for det er ikke noe tvil for du var min eneste nummer 1, du var så pen så vakker og søt. Så når jeg tenker på deg baby å blir hjernen min født, jeg ser deg stadig og støtt i mine minner og drømmer. Så jeg sitter her med spørsmål på ting som jeg ikke skjønner. Hva faen skjedde og hva gjorde vi galt, ting som var så perfekt ble tatt av vinden og forsvant. Det som var så trygt og varmt, det ble borte i en fei. Alt som skjedde var så vondt og forsvinte ifra meg. Så jeg tenker på deg baby og på måten som vi hadde, oss 2 for alltid det kan ingen forandre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Liker bloggen din! :)