torsdag 26. februar 2009

Lang vinter, gi meg sommer!

Nå er jeg lei vinteren, snø og kulde. GI MEG SOL? anyone? Savner sommeren så fælt at jeg allerede har kjøpt meg 3 par nye sommersko denne vinteren, og har bestilt meg usa tur. Jeg vil gå med en søt sommerkjole og ballerina sko igjen. Jeg vil også sitte på kanten å plaske i vannet fordi jeg ikke tørr å bade, for jeg har nemmelig fiskefobi/skrekk. Dvs. Jeg klarer ikke å bade, fordi jeg er redd fiskene, jeg får skikkelig panikk. Høres ut som at jeg er den største pingla, men har vært sånn siden jeg var veldig liten. Jeg vil også ha tilbake den årlige Tyrkia turen min, har vært der i 7 år på rad nå, men ikke i år for reiser til usa, wææ jeg vil til Tyrkia mer akkurat nå! Kanskje jeg skal lure meg dit en tur i høstferien? Da er jeg jo 18, damn jeg er smart.
Hva med solnedganger med den personen som betyr mest for deg? Sene kvelder med fest og venner? Sol og brun farge? Båtturer? Stavern? Kjoler, skjørt, shorts eller t-skjorte? Bikini skille? I really miss it.
Hva forbinner du med sommeren?

Ingen kommentarer: