onsdag 25. februar 2009

Klaging og en positiv ting

Jeg har ikke sovet på 34 timer og 15 minutter, fysj. Dvs, jeg er sliten. Og det hjalp lite at taxien KJØRTE ifra meg før bussen min kom dit, bor langt oppi skogen vøtt, så må ta 3 hele busser for å komme hjem. Så jeg måtte gå hjem, 1,2 mil. Tro meg, det er kaldt å gå med svarte tøysko ute nå. Følte meg veldig klagete på meldinger da jeg gikk, eller hva Lotte og Gavin? Iluu. Jeg må seriøst ha vært en av de sprekeste personene idag føler jeg, kjenner det på beina iallefall.. Åh, foresten fikk igjen prøve i samfunnsfagen idag, jeg er stolt og det var læreren min også, han bare: Hvis du forsetter i den banen der, får du lett en 4 i standpunkt. Weehii. Proud of myself!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heheh syns du ikke var så masete jeg, jeg mobbet deg litt også dA: P