fredag 27. februar 2009

Drømmen

Forestill deg et fremtidig øyeblikk i livet ditt der alle dine drømmer blir sanne. Du vet, det er det største øyeblikket i livet ditt og du får oppleve den med én person. Hvem står ved siden av deg?
Har du noen gang tenkt over det? Selv har jeg filosofert på det, men aldri helt kommet til et helt konkret svar. Skal jeg velge en ifra familien, ifra vennekretsen eller han jeg mener er dødskjekk, eller bare ta med den sexy katten min? Håhå. Men da spørsmålet kommer til hva er egentlig dine drømmer blir det mye lettere. Mine drømmer er å få den rette gutten i mitt liv, han jeg skal få barn og gifte meg med. Kan ikke han dukke opp snart a? I drømmene ser jeg også for meg den perfekte bilen, dvs. Mclaren. Den skal jeg kjøre engang btw, koste hva det koste vil. Et fint og stort hus på sørlandet, der det er lite snø og varme sommere. Og drømmejobben som politi. Jeg skal også ha dyr, bare katter! (liker ikke hunder) Jeg skal ha 3 unger har jeg bestemt meg for, og 2 av navnene er allerede klart, så drømmemannen, du kan bestemme det siste navnet..

Ingen kommentarer: